maanantai 12. marraskuuta 2012

Hei poke voitko auttaa?




Viime yönä, valomerkin aikaan mua lähestyi miespuolinen henkilö. Tyyppi oli ilmeisesti seissyt tanssilattian reunalla ja ihaillut joidenkin neitojen tanssimooveja ja erityisesti kuulemma vaalean, söpön. Kaveri selkeästi oletti mun tuntevan kaikki asiakkaat ja nyt tämän suht suppean kuvauksen perusteella kertovan, kuka tyttö on kyseessä!  Kerroin että en ole valitettavasti pysty tässä asiassa auttamaan muuten, mutta jos osoitat kyseisen tytön mulle, niin voin toki kysyä nimeä tämän puolesta. No tyttö oli kuulemma jo lähtenyt ja kaveri ihmetteli,  miks mä en jaksanut enempää asiaa vatvoa. Ei vaan siinä vaiheessa aamua enää ehtinyt ja jaksanut. Pahoittelen J
     Perjantaiyönä myös apuani haluttiin, mutta kun yritin auttaa, olinkin huono asiakaspalvelija. Mieshenkilö kertoi hukanneensa pankkikorttinsa ja kysyi voinko minä soittaa hänen puolestaan ja jäädyttää kortin.  Ihmettelin kyllä miksi minun pitäisi, mutta lupasin kuitenkin. Kysyin sitten mihin soitan ja mikä on hänen pankkinsa ym. tietoja. Tyyppi katsoi mua kuin vajakkia ja vastasi että etkö osaa tehdä työtäsi. Hänen mielestään mun pitäisi muistaa numero ulkoa ja mun KUULUU hänen puolestaan hoitaa tuollaiset, sillä hän on asiakas! Kerroin sitten, että ei asia ihan niin mene ja nyt mulla olis tässä muutakin tekemistä. No tyyppi hermostui ihan täysin ja alkoi ottaa musta kuvia. Odottelen siis jännittyneenä jatkotoimia J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti