torstai 5. huhtikuuta 2012

Hännystelijä tuli vastaan

       Taas toistan itseäni, mutta mä vihaan tyyppejä, jotka esittävät parasta kaveriani, kun olen töissä.  Ylävitosia, halaamista ja huikeaa kiinnostusta persoonaani kohtaan...Yksi tälläinen tuli mua pari päivää sitten kaupungilla vastaan ja vaikka seisoimme vastakkain liikennevaloissa, tämä isänmaan nuori toivo ei mua huomannut. Toki olin tyytyväinen siitä, mutta olis samanlainen myös baarissa! Yks yläfemma vielä ja en vastaa seurauksista!
     Asialliset välit asiakkaisiin ovat totta kai paikallaan ja mielelläni välillä juttelen ja heitän läppää, mutta liika makeilu pois. Kiitos.
     Pääsiäinen tuo meille yönlapsille paljon töitä ja hermoja koetellaan monena yönä peräkkäin. Monet ottivat jo kiirastorstain vapaaksi töistä, jotta varmasti ehtivät juhlia tarpeeksi. Viiden yön ryyppyputki tuo vauhtia ja vaarallisia tilanteita, sekä väsymystä, vihaa ja itsesääliä. Rahat loppuvat, masentaa ja vituttaa, mutta viinahan tunnetusti auttaa pahaan mieleen ja murheet huuhdotaan pois. Jep!  Sunnuntaina näkee melkoisia ihmisraunioita sekä asiakkaissa, että baarihenkilökunnassa. Ja baarihenkilökunta nauttii sitten maanantaina rennosti ja sivistyneesti ansaitusta vapaasta :)
    Jos mulla olisi vapaata, lähtisin heti pois kaupungista ja palaisin vasta tiistaina. JOS
   Okei tämä oli nyt lyhyt vuodatus, ensi viikolla lisää
   Voimia ja kärsivällisyyttä baaritiskin molemmille puolille

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti