torstai 23. elokuuta 2012

Puhalluta mut!

          Viime yönä, vähän ennen valomerkkiä , sisään yritti neljän hengen seurue. Huomasin heti, että yksi seurueesta on kuski ja muut aivan  nukkumakunnossa, joten kerroin havaintoni heille. Siitähän alkoi helvetillinen älämölö; yksi väitti hoipertelunsa johtuvan selkäkivusta, toinen vaati pääsyn estämiseksi muita perusteita kuin humala ja kolmas väitti kivenkovaan tulevansa sisään vaikka väkisin.Jopa kuskina toiminut nappiverkkarimies alkoi puolustella kavereitaan ja arvostella mun ammattitaitoa. No, pitkästä aikaa mulla paloi hihat, varsinkin, kun mua olisi tarvittu samaan aikaan myös narikassa. Siinä meinasi jäädä muutamat sormet ja yksi pää oven väliin. Tällä kertaa onneksi mitään ei murtunut, kun pamautin oven kiinni.
        Niinkin on käynyt, että eräs neropatti, jota en ikinä enää ota sisälle baariin, jätti 2 kertaa minuutin aikana sormensa oven väliin. Molemmilla kerroilla syy oli tietysti minun. :)  Tämä kyseinen neropatti on todella raskas paatti. Kaveri näyttää ihan tavalliselta; pyöreä kiltin pojan naama, rauhallinen puhetapa ja hymyä riittää. Mutta tämän sankarin ku päästää baaritiskille, voi olla varma, että väkisin saa kaverin sieltä repiä ulos. Miten voi sama nöösipoika seota joka saatanan kerta? Kaveri käy naisiin kiinni, huutaa vieraisiin pöytiin ja löipä kerran meikää täysillä selkään, kun olin tuoppeja keräämässä. Sitten kun hänet yrittää poistaa, alkaa jankutus ja perusteluja vaaditaan moneen kertaan. Ensimmäisellä kerralla menin lankaan ja yritin keskustella. Paha virhe! Tähän kaveriin ei tepsi muu, kuin tiukasti pihalle, ovi kiinni ja huuto perään " Sä apina et tule tänne enää koskaan" . Minkä jälkeen tietenkin tyyppi alkaa koputella oveen ja vaatia perusteluja. :) Mä en normaalisti vie työjuttuja kotiin ja vapaapäiviin, mutta en uskalla edes ajatella, mitä tapahtuu jos törmään tuohon tyyppiin.
      Kyllä minä mieluummin rakastan kuin vihaan, mutta hermot ne menee mullakin joskus perkele.
Okei tästä lähtee syksy käyntiin ja yritän kirjoittaa ahkerammin :)
         
     
     
       
       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti